Tai Lopez Book List Review 2024– Top 10 aanbevelingen

In dit bericht ga ik het bespreken Tai Lopez boekenlijstoverzicht 2024.

"De juiste boeken leveren altijd een geweldige ROI op". Terecht geciteerd door Tai Lopez. Boeken zijn de beste leraren, vrienden, filosofen en mentoren.

Het juiste boek zal je nooit op het verkeerde pad leiden.

Als u een fervent lezer of een bibliofiel bent, dan moet u van Tai Lopez hebben gehoord. Hij is prominent omdat hij een man is die je in de advertenties ziet, en hoop wekt dat je miljoenen kunt verdienen.

Bottom Line: Tai Lopez is een boekenliefhebber, hij houdt van boeken lezen en beveelt ook talloze boeken aan iedereen aan. Hier is een lijst met de 10 beste boeken die worden aanbevolen door Tai Lopez en die je leven volledig kunnen veranderen.

Als je succesvol en rijk in het leven wilt zijn, dan heb ik in dit artikel enkele aanzienlijke boeken samengevat die door Tai Lopez zijn voorgesteld. Dus laten we eens kijken Tai Lopez-boekenlijst.

Wil je onze diepgaande evaluatie van de Tai Lopez-cursus lezen? Klik hier om ons speciale artikel over de beoordeling van de Tai Lopez-cursus te lezen.

Tai Lopez-boekenlijst

Tai Lopez Book List Review 2024– 10 beste aanbevelingen

Over Tai Lopez-boekenlijst

Tai Lopez is een vooraanstaande online media-beĂŻnvloeder. Hij is een speculant, ondernemer en zakelijke visionair met meer dan 12 miljoen supporters en fans op Instagram, Facebook, YouTube en Twitter.In 2015 werd hij een online sensatie door een groot aantal dollars te investeren in YouTube-promoties. Door de vooruitgang van zijn items, klom hij onmiddellijk op tot een van de meest opvallende meesters op het gebied van technische verbetering op internet. Hij was de eerste die een online cursus gaf om te gebruiken AdWords op Google en creĂ«erde een eigen merk door samen te werken met andere belangrijke zakenmensen in de reclamebusiness. Dit ging allemaal over Tai Lopez, maar hoe kwam hij tot deze positie?Het enige antwoord op deze vraag is door boeken te lezen. Hoe meer boeken je leest, hoe succesvoller je zult zijn. Omdat alles in de wereld zal eindigen, maar het enige dat eeuwig zal duren, is kennis.tai lopez aanbevelingen voor boekenlijst

Lijst met de 10 beste aanbevelingen van de Tai Lopez-boekenlijst

1. Besmettelijk: waarom dingen aanslaan - door Jonah Berger
  2. De oude man en de zee - door Ernest Hemmingway
  3. De 4-urige werkweek - door Timothy Ferriss
  4. Gandhi: An Autobiography - door Mahatma Gandhi en Mahadev Desai
  5. De magie van groot denken - door David J. Schwartz
  6. Serieus ... ik maak een grapje
  7. Think and Grow Rich
  8. Maak de reus van binnen wakker
  9. Leven zonder Grenzen
  10. Invloed - de psychologie van overtuiging

hoe u online kunt verkopenNeem dus het artikel door en beslis welk boek u moet lezen:

1. Aanstekelijk: waarom dingen aanslaan - door Jonah Berger.

Jonah Berger is specialist in vocale en virale marketing. Zijn aanleg ligt in het verlichten van de manieren waarop ideeĂ«n en gedragingen aanslaan in de samenleving.Het belangrijkste van het boek is dat het verduidelijkt wat ervoor zorgt dat een product viraal gaat en wat er achter het idee van onderscheiding schuilgaat, of het nu een handelsartikel of een idee is.Wat heb ik uit dit boek geleerd?Tegenwoordig zijn online media net zo invloedrijk geworden als offline kanalen. Het enige dat voor online media moet werken, is de wijdverbreide kalmte en snelheid. Gegevens kunnen binnen een microseconde van de ene uithoek van de wereld naar de andere gaan.Niemand wil tegenwoordig een idioot zijn, vooral de mensen op internet. Als u wilt dat uw inhoud viraal gaat op internet, dan moet u deze zodanig ontwikkelen dat de mensen die de inhoud doorzoeken een goed gevoel over zichzelf hebben.Onderschat nooit het vermogen van de verteller van een verhaal. Een verhaal is bekwaam genoeg om snel een band met de mensen op te bouwen, en de meeste mensen delen graag opwindende verhalen met hun familie en vrienden. Je kunt altijd manieren vinden om dingen viraal te maken. Geen enkele inhoud is viraal sinds de geboorte. Het is aan mij. Het enige dat u hoeft te doen, is de levenslust van de bevolking beoordelen en uw inhoud maken die het beste bij hun smaak past. Onderbouw het dan met controversiĂ«le promotie. Investeer tijd in planning en u zult ontdekken dat de efficiĂ«ntie van uw uitvoering is verbeterd. GeĂŻnspireerd raken is gratis. U hoeft niet echt aan cursussen of webinars te besteden om u aangezet te voelen om geweldige dingen te bereiken. Het is de strijd die vereist dat er een prijs wordt betaald in termen van handwerk. Bent u geĂŻnteresseerd in marketing, dan is dit boek een zegen voor u.

2. De oude man en de zee - door Ernest Hemmingway.

Vrijgevig is het een meesterwerk van Ernest Hemingway dat veel kwaliteiten cultiveert.Ik heb de waarden opgeschreven die ik uit dit boek heb geleerd. Dit zijn-

1. Een man kan worden vernietigd, maar kan niet worden verslagen: De bloedhartigheid van de oude man in zijn vreselijke dagen van leven toont heel goed zijn vastberadenheid. Hij vervolgde zijn reis en het maakt niet uit hoe ondragelijk zijn hele lichaam was gekweld!
  2. Volharding: Elke eenzame pagina van de fabel typeert prachtig het doorzettingsvermogen van de man… Hoe snel haalt hij vijandige gevoelens van zich af en blijft hij geconcentreerd op zijn doel.
  3. Vriendschap en menselijkheid: De kleine jongen die eerder met de man werkte, zorgt nog steeds elke keer voor hem. Hij blijkt de enige vriend van de man te zijn. Het vallen van tranen uit de ogen van de jongen bij het zien van de toestand van de oude man (aan het einde) toont aan dat sommige relaties de bloedbanden te boven gaan, en de kleine jongen demonstreerde het elke keer ... Zijn verzekering om de volgende keer met hem mee te gaan door vis te vangen kreeg ik echt het gevoel dat de mensheid bestaat en ja, vrijgevige mensen zegevieren!
  4. Optimisme: Ondanks de teleurstelling gedurende 84 dagen, is de man nooit in een depressie terechtgekomen, maar hij blijft optimistisch genoeg om weer een dag met veel hoop te beginnen .. !!
  5. Genieten van je eigen gezelschap: Tijdens de hele reis was de man alleen, praatte tegen zichzelf, motiveerde zichzelf..alleen alleen ... Is dat niet waar ons leven om draait..we moeten onze obstakels helemaal alleen bevechten..niet elke keer dat we iemand kunnen hebben met ons!

Deze fabel is een verbluffende weergave van eindeloze hoop, uithoudingsvermogen, positiviteit en genegenheid, waarmee de Nobelprijs die de schrijver heeft gekregen wordt gerationaliseerd!

3. De 4-urige werkweek- door Timothy Ferriss:

De belangrijkste afhaalmaaltijd van De 4-urige werkweek is volgens mij delegatie. Het idee van Tim Ferris is om alle inspanningen te voltooien, maar niet alleen. Dat wil zeggen dat we ons moeten concentreren op onze sterke punten of kern en vervolgens de rest delegeren. Ik ben het volledig eens met zijn concept om een ​​virtuele assistent in te huren om waakzaam te zijn op ons werk. Dit is mijn favoriete boek aller tijden. Als ik één boek zou moeten kiezen om te bewaren, dan zou dit het zijn.En in de kern is dit boek een productief boek. Het leert u hoe u kunt automatiseren of delegeren, hoe u dit kunt elimineren, uitbesteden, hoe u zich kunt houden aan de 80-20-regel voor uw bedrijf, hoe u vruchtbaarder kunt zijn en meer dingen voor elkaar kunt krijgen. Dus dan kun je de esprit van je dromen gaan beleven.Het leert je veel over productiviteit, en sinds ik dit boek heb gelezen, ben ik geëvolueerd als een productiviteitsfreak en heb ik veel van de technieken die Tim in dit boek suggereert in mijn leven toegepast op mijn bedrijf. En het heeft een sensationele impact gehad.Dit boek is er stellig van overtuigd dat we het succes van mensen kunnen afmeten aan de hoeveelheid ongemakkelijke gesprekken die ze durven aan te gaan. Dat is wat dit boek je helpt te doen. Het nummer één boek voor alle ondernemers, je moet het lezen.

tai lopez boekenlijst - beste boeken aanbevolen door tai lopez

4. Gandhi: een autobiografie - door Mahatma Gandhi en Mahadev Desai.

Het is een van de geweldige boeken die ik heb mogen lezen en herlezen. Het is de verhaal van Mahatma Gandhi gereciteerd door hemzelf.Laat me je één ding in vertrouwen nemen. Dit gaat niet over een nationale beweging voor vrijheid. Dit gaat niet over een politiek verslag van moderne gebeurtenissen. Het is niet opscheppen over macht of privileges zoals in sommige biografieën. Het draait praktisch om ethiek, wat het meest cruciale is waar Mahatma Gandhi om gaf.De autobiografie stopt omstreeks 1929. Gandhiji is nooit meer teruggekeerd om het bij te werken. De delen die zijn studententijd beslaan, zijn relatie met zijn vader, zijn huwelijk op 16-jarige leeftijd, zijn reis naar Engeland, zijn studie daar, zijn terugkeer naar India, zijn verhuizing naar Zuid-Afrika, zijn parallellisme met Leo Tolstoj, zijn voorbereiding op de Tolstoj-boerderij, zijn kruistocht voor de rechten van contractarbeiders in India, de geboorte van zijn kinderen, zijn beproevingen om brahmacharya in zijn leven in te leiden, zijn kameraadschap met generaal Jon Smuts - dit alles wordt op een treffende manier uitgebeeld. Zijn deelname aan de Boerenoorlog wordt treffend geïllustreerd.Gandhi en zijn familie keerden in 1915 terug naar India. Hij ontmoette Gopalakrishna Gokhale, die hij als zijn mentor beschouwde. Er was toen de strijd van Champaran. Mahatma veranderde het Congres, dat de debatvereniging was van professionals uit de hogere middenklasse, tot een wapen van massastrijd tegen de Britten.Zelden komen we een boek tegen van deze eerlijkheid, deze sprankelende helderheid.Voor iedereen die graag meer over Mahatma wil weten, is het een must om te lezen.

5. De magie van groot denken - door David J. Schwartz:

Ik wou dat ik dit boek eerder had gelezen, het had zoveel zekere vitaliteit in mij vervuld. Hier zijn de samenvatting en de belangrijkste afhaalmaaltijden: Prestaties worden minder opgelost door de grootte van iemands grote hersenen of IQ, alles in aanmerking genomen door de grootte van 'Iemands redenering'. Casegeschiedenis na casegeschiedenis toonde aan dat de grootte van iemands grootboek, de grootte van het vreugderecord en de grootte van iemands algehele uitvoeringsrekeningen afhankelijk zijn van de "grootte van iemands redenering". De meest prominente menselijke tekortkoming is: jezelf ondermijnen. Denken dat ik ergens al erg genoeg voor ben. Laag wijzend. Lucratieve posities, topposten zitten minder vol met sollicitaties. Individuen denken dat ze er niet geschikt/gekwalificeerd voor zijn. Ze kleineren. Houd er rekening mee dat meer verantwoorde opties doorgaans niet druk zijn. bereid je voor om de wereld te verdoven. Het gevoel dat uw inzicht stuurt, is aanzienlijk belangrijker dan hoeveel kennis u heeft. Niet zozeer als een Ph.D. graad kan deze prestatieregel intrekken. Met een positieve, hoopvolle en behulpzame mentaliteit zal een persoon met een IQ van 100 meer geld verdienen, meer aanzien winnen en meer vooruitgang boeken dan een negatief, sceptisch, niet meewerkend persoon met een IQ van 120.

Serieus ... ik maak een grapje:

Ons hele leven wordt ons geleerd het leven serieus te nemen, punctueel te zijn en te veel entertainment te vermijden, maar kan een persoon een leven zonder humoristische riffs overleven? Tai Lopez's aanbeveling van serieus ... ik maak een grapje is precies wat je nodig hebt in moeilijke tijden die je uitdagen om op te geven. Dit boek is geschreven door mijn favoriete Amerikaanse stand-upcomedian en actrice, Ellen Degeneres. Toen ik dit boek voor het eerst werd aanbevolen, was ik er bijna zeker van dat ik het zou opgeven, aangezien humor in de vorm van literatuur niet mijn ding is, maar raad eens? Ellen had me tot het einde toe aan haar geestigheid verslaafd. Het is haar reis van een leven vol realisaties die diverse onderwerpen behandelde waar de meesten van ons niet echt aandacht aan besteden, een paar fictieve verhalen, een hoofdstuk dat helemaal gewijd is aan het maken van rare geluiden, maar de meeste zijn haar gedachten die plotseling tussendoor raken de meest willekeurige klusjes. Voor mij is dit het meest eerlijk geschreven boek waarin de auteur de aspirant-wijsheid biedt achter slim zijn, technologie, sociale etiquettes die we allang vergeten zijn, en nog veel meer.

7. Denk en word rijk:

Elke man die via boeken succes probeert te proeven, begint met deze. Oorspronkelijk gepubliceerd in 1937 door Napoleon Hills, het is een boek dat draait om het idee van een rijk leven leiden door je dromen succesvol te vervullen. Het jaar waarin het werd gepubliceerd, werd de grote depressie genoemd vanwege de ernstige wereldwijde economische achteruitgang die de meerderheid van de landen heeft getroffen. Toen ik dit boek voor het eerst las, had ik het ongetwijfeld een vijfsterrenbeoordeling gegeven vanwege de manier waarop het mijn denken heeft gevormd. De principes die in dit boek werden gedeeld, waren niet alleen om te zeggen dat je rijk kunt zijn, het was een overtuigend uitgestippelde reis die me de stappen heeft laten zien die ik moet nemen en de stappen die ik moet vermijden om rijk te worden. De meeste mensen vonden het een saai en niet-afschuwelijk boek, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit mensen zijn die er niet van houden om risico's te nemen en actie te ondernemen om het juiste advies te krijgen. Mensen die succes zoeken op een presenteerblaadje zonder een ledemaat te bewegen. Als ik een boek moet aanbevelen dat u kan helpen bij uw persoonlijke ontwikkeling en je de manieren laten zien om economisch te denken, dan zou Think and Grow Rich mijn eerste prioriteit zijn.

8. Maak de reus van binnen wakker:

Psychologie-expert Tony Robbins heeft een leven vol schatten meegebracht in de vorm van zijn bestseller, Maak de reus van binnen wakker die is samengesteld uit de fundamentele lessen van zelfontplooiing. Of het nu je mentale welzijn, je fysieke problemen, emotionele connecties of je financiĂ«n zijn, in principe moet je leven worden gezocht om uit te blinken in de beheersing van het leven. Robbins liet ons zien dat een persoon die in ontkenning leeft met betrekking tot een van de aspecten van zichzelf, niet langer de overhand kan hebben en het is een must voor hen om te leren en te begrijpen wat deze delen van hun leven eigenlijk zijn voordat het in het donker verschijnt. De kracht van dit boek is zo magisch dat het me volledig praktisch heeft gemaakt met betrekking tot mijn denkwijze, hoe ermee moet worden omgegaan en wat niet. In de eerste jaren van mijn volwassen leven had ik de naĂŻeve overtuiging dat succes belangrijk is en als het niet wordt bereikt, ben ik dan gewoon een waardeloos mens, maar is het waar? Absoluut nee! Dit heeft me geleerd dat als het leven je citroenen geeft, je ze niet altijd kunt vangen om van hun smaak te genieten. Je moet ze eerder loslaten, dingen loslaten die je welzijn verstoren zonder dat ze je emotionele toestand beĂŻnvloeden. En ik zou Tai Lopez voor altijd dankbaar zijn voor het toevoegen van dit juweeltje van een boek aan deze aanbevelingslijst.

9. Leven zonder grenzen:

Heb je er ooit aan gedacht hoe gezegend je bent om geboren te zijn met alle luxe van het leven? Nee, ik heb het niet over het bezitten van een bungalow, fors banksaldo of liever de luxe om geboren te worden met gezonde inwendige organen, met twee handen en benen zonder belemmeringen. Je bent misschien niet dankbaar, maar Nick Vujicic is een man zonder armen en benen die niet alleen zijn handicap heeft overwonnen, maar ook een klap in het gezicht is geworden van degenen die constant klagen over het leven, of niet rijk zijn en hun doelen bereiken. Een inspirerende autobiografie die ik tegenkwam op Tai Lopez's aanbevelingen, waar Nick zijn reis met ons deelt over hoe hij erin is geslaagd om al die jaren van kinderjaren, tiener en nu volwassen te overleven. Het trauma dat hij het langst heeft gehad, heeft zijn geloof in God, dat hem zijn hele leven op de been heeft gehouden, niet kunnen verslaan. Hij inspireert ons dat als een wonder je niet treft in het leven, je er een moet worden.Heel vaak blijven velen van ons vastzitten in gedachten alsof we niet genoeg zijn. Nick hier heeft de inzichten van zijn persoonlijke leven zo mooi verwoord dat hij laat zien hoe hij met zijn pech heeft omgegaan en zichzelf heeft opgepakt om beter te zijn dan de vorige keer. Het heeft de CALEB-prijs voor non-fictie 2011 gewonnen Het heeft me geleerd om niet neerslachtig te zijn in tijden van calamiteiten en om de hoop te verliezen terwijl ik geconfronteerd wordt met mislukkingen, maar om deze man te inspireren die is gegroeid op een manier waar we allemaal van dromen. Elk hoofdstuk, hoewel geschreven vanuit zijn perspectief, past net zo goed in ons leven waar hij de onderwerpen van vertrouwen in het hart, honger naar kansen, sterke hoop, moedige geest en houding, en vooral zelfacceptatie die in tegenspraak is met zelf- twijfel. Het enige dat ik jullie hier allemaal zou willen aanraden, is: ga ermee akkoord, pak dit boek en haal er het beste uit door het in je leven te implementeren.

10. Invloed - de psychologie van overreding:

Als je me zou vragen om een ​​boek voor te stellen dat je zou kunnen helpen bij het vormgeven van je mentale welzijn in overeenstemming met de cirkel waarin je je bevindt, dan is dit de beste no-fictie van Robert B.

Cialdini om onderweg op te halen. Het is zo goed geschreven met een enorme inhoudsbibliotheek dat je er waarschijnlijk in verdwaalt.

Tai Lopez heeft misschien onze onzekerheden gevoeld dat hij deze voor ons heeft gebracht, om te erkennen wie de autoriteit heeft, om de verplichtingen te waarderen en de consistentie voort te zetten, om de kunst te kennen om niet door anderen te worden beĂŻnvloed, hetzij door goed of slecht. bedrijven.

Er zijn veel psychologen die dit boek een naam hebben gegeven vanwege de trucs en uitleg die Robert Cialdini presenteerde omdat ze zeer indrukwekkend en intrigerend waren en die eruit zouden kunnen zien alsof dit boek voor het jongvolwassen publiek is geschreven.

De heldere manier waarop Cialdini de grondbeginselen heeft aangegeven, is waar ik toe heb toegegeven, de benadrukte manier die wordt gebruikt om te schrijven en herhaaldelijk voor de lezer wordt gebracht zodat ze in gedachten kunnen houden wat er is geschreven om ingebakken te worden, is gewoon uitzonderlijk.

Aanbevolen? Jazeker!

totale terugroepactie - koop op Amazon Kindle

Links

Veelgestelde vragen | Tai Lopez-boekenlijst

👉 Staan er nuttige boeken in de boekenlijst van Tai Lopez?

Meer dan 150 boeken zijn door Tai toegevoegd aan zijn boekaanbevelingen die op de een of andere manier gunstig zijn voor elk mens.

đź‘Ť Is de boekenlijst van Lopez betrouwbaar?

Tai Lopez staat erom bekend een boek in een dag af te werken, en naar schatting zijn er 8,401 boeken door hem gelezen. Hij kiest de beste onder hen en vult de boekenlijst aan die studenten ook heeft geholpen bij het ophalen van boeken voor hun vakken omdat hij zich vooral richt op persoonlijke ontwikkeling.

🤔 Hoe is Tai Lopez als mentor?

Aangezien Tai een aantal nuttige cursussen aanbiedt, samen met de beste boekaanbevelingen die veel mensen hebben geholpen, vooral degenen die het moeilijk vinden om een ​​baan te vinden, heeft Tai veel van dergelijke mensen geholpen en is daarom een ​​mentor.

Conclusie | Tai Lopez Book List Review 2024

Nu we de top 10 hebben gekozen uit de 150+ aanbevelingen van Tai Lopez, is het voor jou absoluut probleemloos om een ​​van deze boeken te kiezen (liegt niet, elk boek is het beste in zijn eigen genre). Elke persoon, voor zover ik weet, heeft de neiging om te verwijzen naar mensen die meer kennis hebben over de aspecten waar ze nieuwsgierig naar willen weten en Tai Lopez is daar een van. Hij zit al jaren in dit vakgebied en valt altijd op in zijn vooruitgang. Omdat hij zelf een auteur is, heeft hij boeken uitgekozen die tientallen jaren geleden zijn geschreven naast de recent gepubliceerde boeken, maar weet dat als het boek nuttig is, het hoogstwaarschijnlijk op de Tai Lopez-boekenlijst staat.

Over jitendravaswani

Jitendra Vaswani is de oprichter van SchemaNinja, een WordPress-plug-in, en hij is ook de oprichter van de meermaals bekroonde blog, BloggersIdeas.com, samen met Digiexe. com en Megabloggen. Hij is een succesvolle online marketeer en bekroonde digitale marketingadviseur. Hij is vermeld op HuffingtonPost, BusinessWorld, YourStory, Payoneer, Lifehacker en andere toonaangevende publicaties als een succesvolle blogger en digitale marketeer.